Hemma igen.

2011-07-12 @ 10:43:05
Tillbaka i stan, i en väldigt varm lägenhet.. Igår fick vi middag hos mamma och pappa, och så hann vi med en skogspromenad mot Nydala/Tomtebo och så såg vi en bit av Fight Club. Agnes är slö av värmen här, det är lite synd om henne faktiskt. Men hon tycker det är roligt att komma hem till alla hennes favoritleksaker!

Idag börjar jag jobba kl 15 och slutar kl 14 imorgon. Ska ta med mig en film och min bok för att få tiden att gå. Har börjat läsa Slash och den verkar faktiskt riktigt bra än så länge. Nu först ska jag iväg på Bodypump, kommer ens inte ihåg när jag tränade sist men börjar säkert vara tre veckor sen men med lite crosskörning däremellan, så jag är lite nervös i förväg pga träningsvärken som kommer att komma imorgon. Hej.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS