Snabbpyssel!

2011-01-29 @ 12:49:57
Idag har jag lyckats klämma in lite tid för pyssel mitt bland städning och tvätt. Jag hann göra tre halsband och tre örhängen på typ en timma. Så här kommer lite bilder på skönheterna! Just det, sen tänkte jag såhär: eftersom jag inte kommer använda halsbandet med kors på så skänker jag bort det till den som vill ha det. Om nu mot förmodan ingen vill ha det så tycker jag synd om nästa person som fyller år som inte kommer ha något val och kommer få det, och om det är fler än en som vill ha det så kommer jag välja ut en lycklig vinnare!








Bortskänkes:








Så var inte blyga, skriv en kommentar om ni vill ha det! Personligen tycker jag att det blev väldigt snyggt. Det är en längre kedja så korset hänger nedanför brösten, finns inget lås utan det är bara att trä över huvudet.

Nu ska jag sätta mig och räkna lite uppgifter tills det är dags att göra sig i ordning för kvällen. Hej så länge!
Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, du kan ju alltid skänka halsbndet till din söta lilla mamma :)Hoppas att du och Nina får en riktigt trevlig kväll tillsammans....Kram

2011-01-29 @ 15:54:10
Postat av: Petra

Haha, mina nyttiga veckor funkar inte alls, får ta nya tag till veckan ;) Vi bangade för Burger king, det blev Max istället :P



Jag var förbi Patrik idag på jobbet, han ville bjuda på middag ikväll, dock så skulle jag hem, så det var ju synd, för han är väl ensam ikväll? :)

2011-01-29 @ 19:26:26
URL: http://petraochfolke.blogspot.com
Postat av: Maria J

Jag bangar aldrig för ett fint halsband. Det vet du! :D

Du gör riktigt fina smycken, kanske får slå till på något någon gång.

2011-01-29 @ 23:55:58
Postat av: Syster yster

Ett födelsedagstips!!Din systerdotter fyller 18 i mars, kanske något att ge till henne.

2011-01-31 @ 16:33:07
Postat av: Tessan

Jag vill ha det :-)

2011-02-03 @ 00:25:07
URL: http://nailsbytess.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS