Slut på energi..

2011-01-17 @ 17:51:28
Första dagen har helt kört slut på mig fastän jag bara hade registrering och tre timmar föreläsning.. Det känns så skönt att jag har hunnit förbereda mig så pass mycket för vi var inte många som hängde med idag. Men det beror delvis på han som håller föreläsningarna. Klasskompisar - Ulf, vår gamla grupplärare, är huvudlärare på första momentet!!?! Inte optimalt! Han är ingen stjärna precis.

Kvällen ska ägnas åt att slöa och plugga, tror jag måste slöa först för annars somnar jag över böckerna. Resten av veckan är det föreläsning som gäller 9-12 och grupptimmar på fredag eftermiddag. Första provet kommer redan nästa onsdag i form av en dugga.. Thailandstankar värmer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha Uffe!!!

Han e absolut ingen stjärna, men du o M tycker ju att han e fin o titta på i alla fall



/H

2011-01-17 @ 21:20:54
Postat av: Mabe

Kanske har jag blivit helt dement men var det inte Ulf vi tyckte om (företagsekonomin, övningföretagen och UF)? För det var väl den där Styrbjörn, eller vad han nu hette, som vi hade i rättskunskapen som var lite... eh.. originell?



Minnet är inte som det ska - tufft att bli gammal! ;)

2011-01-18 @ 11:54:26
Postat av: Mabe

Hm, just när jag klickar "klar!" kommer jag på att dööööh! det kanske inte är vår gymnasieklass du tänker på, utan universitetsklassen! Tur att jag snart ska bli brunett - det kanske medföljer hjärnceller med färgen!

2011-01-18 @ 11:57:30
Postat av: M

Sorry, missade att informera dig om detta förut. Ulf är ju alltid lika underbar! Roligare att titta på än att lyssna på. Men han har hört att det är pedagogiskt med olika färg på whiteboard-pennorna iaf.

2011-01-18 @ 21:20:53
Postat av: M

Sorry, glömde att förvarna dig på den punkten. Har ju hört att det är han som är huvudlärare nu. Fast han är ju som tidigare påpekat fin att titta på iaf. Och dessutom har han ju hört att det är pedagogiskt med olika färger på whiteboard-pennorna.

2011-01-18 @ 21:24:24

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS