SKOTERDAG!!!!

2011-01-13 @ 09:09:47
Jajjemen idag är det skoter som gäller, korven är framplockad och vädret är bra! Eftersom min skoter har vaknat till liv igen så får jag dessutom köra helt själv. Det är det bästa som finns!

I veckan har jag pluggat lite, träffat mina vänner och slöat. I förrgår var jag och fikade med mina klasskompisar från universitetet som jag inte sett sen innan vi åkte till London. Det är första gången sen vi kom hem som jag känner att det har hänt något medan vi har varit borta! Två har fått riktiga superjobb nere i Stockholm efter examen på två av de största bolgen som sysslar med revision. Den sista har hunnit köpa både radhus och fritidshus!? Grattis igen!!

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS