Skitskoter!!

2011-01-23 @ 21:38:43
Med tanke på all den kärlek jag ger min skoter kan den väl visa lite tacksamhet och i alla fall starta!? Det blev ingen skotertur idag eftersom min skoter inte ville det. Vi har beställt nya delar till bränslepumpen - igen, och hoppas på att det ska lösa problemet - igen. Istället åkte vi och shoppade, och efter lite snurr omkring stan köpte Patrik en iPhone! Ni kan ju tänka er vilket roligt sällskap han har varit ikväll.. Fast jag har inte varit bättre för jag har försökt plugga. Men det har gått segt framåt så jag hoppas på en bättre pluggdag imorgon!

Han har lovat att inte bli någon iPhone-nörd men med jämna mellan rum hör jag "det finns en kama sutra-app hahah", "en ikea-app", "en H&M-app", "kolla vilket roligt spel jag hittade"... Personligen, och jag är nog rätt ensam om det, tycker jag att min telefon är mycket bättre! Jag har allt jag behöver i den och det räcker för min del.

Sen måste jag erkänna ett till snedsteg från mitt nya liv. Det blev lunch på Max idag.. Har inte ätit hamburgare på en månad tror jag ungefär men idag kände jag att det var dags. Men vet ni vad, det är nog den äckligaste hamburgaren jag ätit så jag ångrade mig redan efter första tuggan. Jag som brukade älska skräpmat, jag kanske är botad? Förresten så är det hur mysigt som helst på stan på söndagar, lugnt och skönt!



Som peppning till att i fortsättningen låta bli all skräpmat så har jag börjat prenumerera på Iform igen! Jag är mest sugen på att läsa en artikel om att hitta det dolda sockret i maten och enkel mat som gör magen platt. Och ja, min mage är rätt platt men det vill jag att den ska fortsätta vara.
Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, dumma Patrik som måste köpa en sån DYR telefon....

2011-01-24 @ 10:07:53

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS