Skämmes.

2011-01-22 @ 17:38:36
Ja ikväll får jag skämmas! Tack vare min mor så har jag brutit mitt shoppingförbud idag då vi var på stan, jag köpte en halsduk för 49:- på rea från Indiska... Men hon var värre och köpte en ny tröja och nya leggings och hon har också shoppingförbud! Vi är dåligt sällskap till varandra helt enkelt. Vi var även och tog en fika på Barista - mums. Vi delade på en chokladmoussetårtbit och så drack jag en jordgubbsshake till, så egentligen har jag brutit mot mitt löfte om att inte äta godsaker också. Perfekt dag med andra ord!!

Det roligaste var att komma och låsa upp dörren hos mamma och pappa kl 9 på en lördag för att slita upp mamma ur sängen så vi kunde åka på stan. Hämnd för alla dagar hon har väkt mig med andra ord. Här har ni fina kort från idag, mamma försökte smita undan som vanligt. Idag har jag faktiskt haft lockigt hår, det blev faktiskt fint då jag satte upp det men det syns inte på korten!



Nu väntar jag på att karln i huset ska komma hem från sin skoterdag. Jag är dödens hungrig och måste nog äta något snart vare sig han hinner komma hem eller inte. Det blir rester från gårdagens kycklinggryta med ananas och paprika med världens godaste sallad till. Många tankar vandrar mot Ikea just nu, jag hoppas vi har råd att köpa lite nytt då vi flyttar för jag har hittat mycket jag vill ha..
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS