Rådjursmat.

2011-01-20 @ 20:47:37
Idag har vi fått se ett rådjur äta från höet vi har lagt ut. Rådjuret var ensam idag men vi hoppas på att ryktet ska spridas så de två andra också kommer. De gillar även att äta ur fåglarnas frön, och det får de faktiskt göra hur mycket de bara vill.



Ikväll och idag har jag lyckats plugga så pass mycket att jag inte har något nytt kvar att läsa inför duggan - skumt känns det! Det händer inte varje dag helt enkelt. Så nu är det bara för mig att börja repetera och räkna uppgifter, sen borde jag väl klara mig på onsdag. Jag har dock vigt helgen åt att plugga så det måste gå bra!

Nu till det roligaste! Igår fick vi veta att vi fått en lägenhet!! Så nu kommer vi att flytta till en studentlägenhet på Ålidhem. Ja, nu blir jag student på riktigt. Jag längtar efter att kunna promenera till skolan, cykla ner på stan och ha nära till Iksu. Just nu känns det inte som något kan bli så mycket bättre! Ibland faller verkligen allt på plats.

Snygg har jag varit idag också i en av mina nya tröjor från Gina Tricot som var på rea för 49:-/st, som jag fått av min mamma och pappa - tackar! Jag tror mamma tyckte att jag var onödigt snål då jag vägrade bryta mitt shoppingförbud, men är det stopp så är det än hur snygga och billiga kläder jag hittar. Och att få kläder är inte att bryta löftet.

Nu orkar inte jag sitta här längre så det blir liggläge i soffan framför antingen 27 Dresses eller ett doktorprogram. Imorgon föreläsning i vanlig ordning 9-12 och gruppövning 15-17 PÅ EN FREDAG!? Jaja, det betyder bara att jag måste sitta kvar på uni och plugga där emellan. Vi hörs!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS