Pluggdag!?

2011-01-10 @ 11:47:26
Ja hör och häpna nu är det slut på mina lata dagar för idag tänkte jag börja plugga igen! Om exakt en vecka börjar skolan för mig igen och första dagen ska vi ha läst två kapitel så det är ju bara för mig att ta tag i det nu. Men det känns okej, faktiskt roligt. Jag återkommer mitt i kursen och berättar hur roligt jag kommer tycka att det är då..

Ingen lägenhet har vi hittat än tyvärr! Förstår inte varför alla ska flytta samtidigt som vi, det är sjukt svårt att få någon bättre lägenhet fast jag har stått i kö i tre år hos Bostaden. Men men, det ordnar sig nog snart. Vi har det ju så bra i stugan så egentligen gör det inte så mycket, det som är drygt är att pendla. Och så är det dyrt att tanka.

Just det! Vet ni vad jag har gjort? Sagt upp mig från jobbet. Välkommen fattiga 2011!!



Kommentarer
Postat av: Mabe

Åh, lyckost. Jag vill också få säga upp mig och plugga istället! Kom faktiskt in på sjuksköterskeutbildningen i Umeå nu till våren, men var tvungen att tacka nej. Ibland hade det varit bättre om jag stannat kvar i Umeå från första början... Men, men, nya tag till hösten och då ska vi banne mig ha flyttat dit upp innan dess! Håll utkik efter It- jobb, och tipsa oss om ni hittar något! :)



Vi syns i slutet av februari, kramar!

2011-01-10 @ 12:41:05

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS