Mot pluggo.

2011-01-21 @ 07:54:47
Ska bara borsta tänderna och packa väskan sen åker jag på uni! Åker jag för tidigt hamnar jag mitt i rusningstrafiken däremot, efter åtta är den bästa tiden att åka. Jag har inte hunnit skriva om det här men förra veckan höll jag på att krocka med en lastbil som bara körde rakt ut på E4:an framför mig, och jag låg i 100.. Antigen var han blind eller så brydde han sig inte om mig, för han stod efter en raksträcka innan han körde ut så han måste ha sett mig. Det slutade med att jag får tacka mig själv för att jag inte fick panik och är bra på att köra bil. Jag tryckte upp bilen i plogkanten och snurrade ett halvt varv innan jag ens fick ner farten på bilen. Men, allt gick bra och det enda som syndes på bilen var att extraljusen inte pekade som tidigare, lätt fixat däremot. Det värsta är att den förbannade lastbilschaffören inte stannade och kollade hur det gick med mig!?! Sen att stå felvänd på E4:an med mitträcken och skit är väl inte så bra, så jag hade tur som inte hade någon bil bakom mig så jag hann köra in på en vändplats.

Nog om det! Nu ska jag skynda på lite här och försöka väcka P som ligger och sover fortfarande. Det är rätt jobbigt att vara arbetslös ibland.. Kör försiktigt kompisar!

Kommentarer
Postat av: julle

fy fan Lisa, vad hemskt! Tur att du höll huvudet kallt, jag - som inte är en bra förare ännu - skulle nog i panik släppa ratten.



Smyckespysslar du fortfarande? :)

2011-01-21 @ 13:00:06
URL: http://lorissalovebomb.se

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS