Fredagstrött!

2011-01-28 @ 20:46:13
Snacka om att mitt huvud har varit som gröt idag, har kännt mig riktigt trög och trött! Efter föreläsningen idag åkte jag hem fastän jag tänkt sitta kvar och plugga - men jag orkade verkligen inte fortsätta plåga mig. Hemma blev det lunch sen en tur med skotern, som gick sönder igen men vi fixade det snabbt. En slang till tanken hade gått sönder så min fulla tank var tom (!?). Det är perfekt då jag knappt hade råd med bensinen som var i! Hur som helst var det jätteskönt att få komma sig ut och plåga lillen.

Nu efter en sen middag bestående av veg tacos är jag dödens trött och väntar på att klockan ska bli så mycket att jag får lägga mig. Efter nio borde väl räcka? Imorgon jobbar Patrik och jag ska till Nina på fest och sen krogen! Jag längtar efter att få dansa! Trevlig helg kompisar!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS