Busväder.

2011-01-07 @ 13:34:58
Just en dag som den här väljer Patrik att han ska åka in på vårdcentralen.. Det betyder att jag steg upp tidigt, körde bil innan vägen plogats och blev nersnöad så fort vi var utanför bilen. Men vad gör man inte för varandra? Väl hemma igen fanns inte parkeringsplatsen kvar utan där var det bara snö snö snö. Så idag har jag även kört snöslungan! Kul med hus.

Nu ska jag spela Sims och njuta av värmen här inne. Ikväll blir det filmmys och imorgon kalas för min mamma och pappa. Här kommer fler bilder från t-landet, har hur många som helst att det blir svårt att välja men idag kör jag på temat transport.

Dieseltåg.


Stora flygplan och flygplatser.


Moppe som är en motorcykel egentligen.


Snabb båt.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS