Bra start!

2011-01-27 @ 21:25:50
Kursen har börjat bra, skrev duggan igår och fick veta idag att jag klarade den och får då med mig extra poäng till tentan - underbart! Har lyckats hålla mig steget före än så länge och det är verkligen skönt att komma förberedd till föreläsningarna. Men oftast brukar jag lyckas hamna lite efter där i slutet av kurserna men ska försöka att låta bli det den här gången. För nu då jag inte jobbar är det som om allt går hur bra som helst! Fattar inte hur jag har haft tid att andas ens förut då jag jobbat, men nu känner jag mig till och med lite ledig vissa kvällar och det känns riktigt skönt.


Vi har ingen uppkoppling här i stugan vissa dagar så då blir det ingen bloggning! Men det känns ganska skönt, det blir så mycket tid över till att göra annat. Jag kan tyvärr inte blogga från mobilen på blogg.se så jag funderar på att byta till blogspot.com istället som verkar tusen gånger bättre. Vi får se helt enkelt!

Igår efter duggan blev det lunch på Eastern Palace med Patrik, hans mamma, Petra och lilla Folke! Visst räknas inte kinamat som onyttigt? Däremot var jag igår så urfattig att jag var tvungen att låna pengar av Patrik... Inte bra! Idag har jag som tur är fått lön från då jag jobbade i december så nu har vi veckohandlat och tankat bilen. Idag fick jag även fint besök på uni av Emma och Isabelle som kom och fikade med mig - väldigt mysigt och kul. Har jag tur så får jag även lunchbesök av Heidi och Ronja imorgon!

Livsnjutaren Folke som slappar hela tiden:
Kommentarer
Postat av: Petra

Haha, nejju, mycket fin bild ;)



Ja, till veckan vet jag inte rikigt, men veckan där på ska nog gå fint :)



Nu har jag gjort en ny blogg på blogspot, ganska töntigt, men de va en roligare sida :P



Fin bild på lilleman <3

2011-01-28 @ 11:38:39
URL: http://petraochfolke.blogspot.com

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS