Ägg!

2011-01-23 @ 09:46:08
Har tre ägg på kokning som vanligt varje frukost, två till mig och ett till Patrik. Om inte jag skulle äta mina två ägg varje dag skulle jag svälta ihjäl. Frukost är min viktigaste måltid varje dag och det godaste!

Idag ska vi köra skoter har jag bestämt. Ser lite kallt ut men vad gör det då vi har riktiga kläder att dra på oss. Sen ska vi eventuellt in till stan och köpa en telefon åt Patrik, om han inte blir för snål. Jag ska även fortsätta plugga men det känns helt okej för nu när jag har kollat igenom gamla prov så är jag med på allt, så jag hoppas verkligen att duggan på onsdag blir lik de som varit föregående år.. Men det vet man aldrig förrän man sitter där!
Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: nej, haha, jag misstänker dock att jag skulle gjort så i alla fall ;) Men så har jag ju inte körkort heller, man får väl hoppas att jag hinner bli trafik-klok till dess :)



Vad roligt! Nej, faktiskt gör jag knappt smycken alls längre, men varje gång jag kommer in på smyckesbloggar så blir jag sugen igen. Men jag kommer mig aldrig för :)



Haha, jag skrev ett långt inlägg idag om hur mycket jag älskar ägg. Sjukt gott ;)

2011-01-23 @ 19:50:08
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Julia

sv: nej, haha, jag misstänker dock att jag skulle gjort så i alla fall ;) Men så har jag ju inte körkort heller, man får väl hoppas att jag hinner bli trafik-klok till dess :)



Vad roligt! Nej, faktiskt gör jag knappt smycken alls längre, men varje gång jag kommer in på smyckesbloggar så blir jag sugen igen. Men jag kommer mig aldrig för :)



Haha, jag skrev ett långt inlägg idag om hur mycket jag älskar ägg. Sjukt gott ;)

2011-01-23 @ 19:50:21
URL: http://lorissalovebomb.se

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS