Vilken helg!

2011-02-06 @ 22:01:02
Har både haft fullt upp men hur kul som helst i helgen! Har hunnit plugga det jag ville så nu blir det ledigt resten av kvällen, vilket betyder att jag har lite tid att blogga. Satt och kollade på lite gamla kort från en tjejkväll 2009 och måste bara ladda upp dem här. Tror ni kan ha sett alla tidigare men vad gör det? Vad jag känner mig glad idag!

 

Inte helt oväntat har vi kört skoter igår och idag, vi har båda kört fast riktigt ordentligt men vad gör det.. Lite träningsvärk får man räkna med. Jag har utmanat ordentligt med min skoter och blir bara mer och mer fäst vid den! Helt otroligt att den går så bra och är så roligt att köra. Vacker är den inte men det gör mig inget alls! Nu ska vi fika och sen hoppa i säng, upp kl 6 imorgon för att hinna till föreläsningen 9-12 förberedd och därefter väntar oändligt arbete med vår inlämningsuppgift.. Kul va? Hoppas ni har haft en lika bra helg!

Kommentarer
Postat av: emma

Men Snyggt!

2011-02-08 @ 06:32:08

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS