Ub.

2011-02-17 @ 08:30:13
Ja här sitter jag igen, i universitetsbiblioteket! Blev en stressig morgon för att Patrik måste vara på plats kl åtta och vi steg inte upp förrän halv sju. Så när jag satte mig i bilen blev jag lite osäker på om jag hade glömt mina byxor? Det hade jag inte. Det händer ofta, att jag tror att jag har glömt att klä mig men det har aldrig hänt, än i alla fall.

Tar det rätt lugnt just nu och har druckigt en lite kopp te från min fina blåa termos samtidigt som jag försöker peppa mig till att plugga. Sista dagen, imorgon är det tenta som gäller och det ska blir så skönt att få göra den. Hoppas att jag klarar den..

Konstnären:


Jag har haft så knäppa drömmar inatt, bland annat om tentan. Tror den försöker ta över hela mitt liv just nu, men på måndag är den glömd igen. Nej nu är det bäst jag börjar! Kör hårt.
Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, i morgon håller jag tummarna allt jag bara kan! kramar

2011-02-17 @ 08:43:25

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS