Trött..

2011-02-02 @ 19:16:05
Här kommer ännu ett inspirerande inlägg! Efter en pluggdag på skolan 8-17 så ska jag nu fortsätta till kl 21 då vi ska se Fuskbyggarna på tv. Det är så mysigt då vi hittar program som vi båda vill se och myser ner i soffan. Fuskbyggarna är ett återkommande bänkningsprogram på onsdagar. Sen vet jag inte om vi ser så mycket mer just nu? Eller ja, Familjen Annorlunda men det är mest för att jag vill.. Filmkvällar gillar vi också!

Vet ni vad! Om en månad så bor vi i den nya lägenheten - underbart! Tills dess så har jag fullt upp med skolan och Patrik söker jobb. Imorgon blir det eventuellt en skotertur på kvällen om jag hinner hem innan pojkarna har tänkt åka, för idag har Patrik lagat min skoter!!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS