Tre nycklar rikare!

2011-02-24 @ 16:55:28
Ja ni glada! Idag har jag hämtat ut nycklarna till lägenheten och hunnit vara in en sväng. Tyvärr, eller som vanligt, så var det inte så bra städat som jag vill.. Men känns taskigt att klaga då vi får flytta in 5 dagar tidigare utan att betala något extra i hyra? Så jag funderar på att städa in mig istället. Vi hade fått en ny toastol helt oväntat och fått ventelationen fixad. Sen så ska vi få byta golv i sovrummen och hallen, men det känns lite drygt för vi vill ju flytta in nu på en gång.. Så vi får se hur vi gör.

Idag fick jag tillbaka tentan, oj vilken stormiss jag hade gjort på en fråga som jag kunde. Men det går inte att göra något åt nu inte! Ikväll ska jag försöka att bara plugga och inte drivas mot att börja packa allt.. Hoppas det går som jag tänkt för då ska jag unna mig lite tv senare. Såg att Lyxfällan skulle börja ikväll och det vill jag se. Hej!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS