Te och skvaller.

2011-02-11 @ 21:17:30
Idag har jag faktiskt varit duktig, hann räkna många uppgifter på skolan så jag hängde med på Leos lekland efter plugget. Den dagen vi får barn så kommer jag vilja åka dit varje helg - hur kul som helst! Slänger upp en bild från ikväll på pappa, farbror Hans, Gunnar, kusin Camilla, systrarna Anna-Carin och Helena. Faster Inger, Micke och alla barn var fullt upptagen med att busa så de fångades inte på bild.



Patrik åkte på att jobba så jag är ensam fram till tolv så jag köpte med mig en skvallertidning hem och har just druckigt en kopp te! Imorgon ska vi ha mysdag i förväg för på måndag då det är alla hjärtans dag måste jag tentaplugga, men det går ju lika bra att mysa imorgon också. Vet däremot inte vad vi ska hitta på, skulle vara roligt att göra något annorlunda. Jag skulle vilja ta en långpromenad för att kika på ett hus i gamla byn här i närheten, för där vill jag bo när jag blir stor. Tror dock inte att Patrik tycker att en långpromenad är speciellt mysigt, så vi får väl se. För övrigt tycker jag egentligen att alla hjärtans dag är lite överreklamerad men jag tycker att man kan ägna varandra eller familjen lite extra tid kring den dagen. Att visa varandra extra uppskattning ibland är aldrig fel!

Nu har jag förresten gett bort det fina halsbandet jag gjorde - till ingen mindre än min mamma. Hon får det för att hon är bäst helt enkelt! Det är svårt att klå det faktiskt.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS