Superplugg..

2011-02-16 @ 17:14:13
Har nu suttit på skolan sen innan nio någon gång och lär sitta kvar en stund till. Men har haft två långa pauser för att Heidi och Ronja har hälsat på här idag! Annars hade jag nog inte haft någon energi kvar alls? Känns som det fortfarande är förmiddag för att tiden har gått så fort..

Patrik jobbar stängning ikväll på Statoil så när jag känner mig nöjd här tänkte jag åka förbi och äta en korv med mos till middag - enkelt och bra för då får jag mer tid över hemma till att plugga. Men, korv är inte gott. Alls. Det går bra då jag har mycket senap och ketchup som tur är för jag orkar verkligen inte laga mat då jag kommer hem men äta måste man! Frågan är ju hur mycket mat det egentligen är?

Nej nu är min snabbpaus slut! Hej svejs!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS