Sovmorgon.

2011-02-11 @ 08:40:08
Första dagen sen kursen startade vi inte har föreläsning 9-12 så jag tog sovmorgon! Har inget schemalagt idag men ska åka på uni och plugga 9-16 för om exakt en vecka så har jag tenta. Men det känns inte hopplöst och det är en bra start.

Igår var vi faktiskt på bio och såg The Tourist och den var bra, helt klart sevärd. Den klassas som drama men det är rätt mycket action och en del humor i den, så positivt överraskade blev vi igår. Men samtidigt så är det ingen speciell film som jag kommer vilja se tusen gånger. Eller tusen hinner jag nog inte med någon film, kanske Sagan om ringen men jag är lite chanslös då den är 3 timmar lång.. Det är lite tråkigt nu då jag har fullt upp med plugg hela tiden för jag hinner inte se lika mycket film som jag vill, jag tycker verkligen om film.

Nu måste jag skynda på här innan hela dagen har gått. Helgen = plugg.
Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, Tack för det fina halsbandet jag fick i går!

Hoppas att du får en bra helg trots att du ska plugga.Lite ledighet kan du väl unna dig i allafall.

Ses snart/ Kramar

2011-02-11 @ 20:32:15

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS