Sovis.

2011-02-19 @ 11:11:44
Så skönt att stiga upp sent!! Eller senare än vanligt. Stiger upp kl 6 varje dag på veckorna men idag låg jag kvar till kl 9.30. Helt ensam i och för sig eftersom Patrik åkte till jobbet tidigt. Men det behövdes verkligen känner jag så idag känner jag mig väldigt pigg och glad!

Vet däremot inte riktigt vad jag ska göra idag men det känns jättebra. Ska bara ta det lugnt och passa på att slöa, kanske spela lite dataspel och ta en promenad. Synd att det är dödens kallt ute, men det är bara att klä på sig ordentligt. Jag tänkte även färga håret, det är dags igen.. Förstår inte hur hår kan växa så fort! Tror det är 5 veckor sen jag färgade sist och det behövs redan. Är inte så fint med min ljusa utväxt mot mitt mörka hår. Eller färg och färg, använder toningen från H&M men det är ungefär samma innehåll i en sådan som i förpackningarna för färgning.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS