Slutkörda.

2011-02-25 @ 22:30:14
Helt otroligt vad vi har varit duktiga idag! Snacka om att allt har gått som det ska, jätteskönt! Jag har haft oanade muskelresurser och huggit i och burit allt möjligt. Men tror jag gav upp efter tio-tolv vändor i trappen och började städa istället. Ibland är det rätt skönt att vara ansvarig över städningen. Här kommer två bilder på lägenheten, fortsättning följer.





Efter föreläsningen åkte jag ner på stan och hann träffa Emma och Tobbe som var i storstan för ovanlighetens skull! Sen kollade jag och Heidi på barnkläder och inredningsprylar. Längtar väldigt mycket efter att få åka på Ikea så jag hoppas det blir en tripp snart. Fick sen middag hos mamma och pappa, väldigt skönt då jag inte har packat upp några köksgrejer än..

Imorgon kör vi andra och sista lasten förhoppningsvis. Vet egentligen inte hur mycket som är kvar men det känns inte så mycket? Tog mig och Patrik lite mindre än två timmar att lasta ett skåpsläp fullt och en och en halv timme att lasta ur så jag har stora förväntningar på att det ska gå lika fort imorgon! Vi satsar på att tillbringa första natten i lägenheten imorgon och det borde väl gå? Nej nu blir det sängen!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS