Slutkörda igen.

2011-02-26 @ 21:12:19
Blir att krypa ner i soffan nu och dö en smula.. Vi orkade inte skruva ihop sängen ikväll så nu är vi tillbaka i stugan. Imorgon ska vi börja packa upp allt och sova där för första gången. Vi hade tur och fick hjälp idag av Jonas och Björn så världens mest fullastade släp var tömt på en halvtimma!? Vi fick även sent besök/hjälp av Heidi, Emma, Hanna, Patriks mamma och syster plus Folke som bara behövde gå en sväng i den hemska trappen, men jag tror det räcker med en sväng för att man ska vara less? Nej nu skriker kroppen efter soffan.. Tack och hej!
Kommentarer
Postat av: Petra

Som jag sa idag så vet jag inte vad som önskas rikigt :) Haha, ja, om killar skulle föda skulle dom nog dö på kuppen :P



Och JA, trappen var jobbig, än fast vi bara behövde gå den en gång med bilbarnstol :P

2011-02-26 @ 21:20:51
URL: http://petraochfolke.blogspot.com
Postat av: pappa

Jag säger bara Stugan, hur bra mår man inte där, tala om avkoppling,förstår varför ni är där!

2011-02-26 @ 22:25:55

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS