Pluggsöndag..

2011-02-13 @ 09:23:46
Eftersom jag tog ledigt igår från allt plugg så är jag fast i böckerna hela dagen idag istället. Men det ska nog gå bra, har faktiskt gjort alla uppgifter utom till ett kapitel så jag siktar på att börja repetera imorgon och göra klart allt idag. Då får jag fyra hela dagar till repetition och det borde räcka!

Igår gick vi faktiskt på en långpromenad - väldigt skönt!! Det var så fint väder igår! Sen innan vi åkte in till stan svängde vi förbi Petra och Folke som var i Hörnefors. Folke växer hur mycket som helst, och nu har han börjat skratta också. På bilden i mitten ser ni ett av våra drömhus, det är så gulligt med världens finaste ladugård.







I stan kikade vi på lite möbler och kläder men jag kom bara hem med en gymboll som kostade 40:- på Jysk - vilket fynd alltså, plus en lång ljusgrå kofta från H&M. Det är inte lönt att ens försöka inbilla mig att jag har shoppingförbud längre, det går bara inte. Så jag tror mitt nya tänk får bli: behöver jag verkligen det här?

Till middag blev jag bjuden på tacobuffe på Nattöppet, jätteskönt att slippa laga mat och kul att vi hittade något mindre onyttigt än hamburgare att äta. Hemma igen blev det en film som gick på tv, I love you Phillip Morris. Jag ville verkligen inte se den men den var inte så hemsk som jag trodde. Tyvärr blev jag trött av att ligga i soffan så det blev en tidig kväll. Därför är jag uppe nu, klockan ringde åtta och här sitter jag klädd och har ätit frukost. Patrik sover fortfarande, som vanligt. Får se om jag hinner med en promenad idag med. Ha en bra dag!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS