Närmar sig..

2011-02-17 @ 19:43:24
Nu är inte tentan långt bort - och skönt är väl det! Men det betyder bara att jag måste börja plugga in nya saker i helgen för på måndag startar nästa moment. Köpte boken vi ska använda nu fram till sommaren, 600kr fattigare.. Jag hoppas vi inte behöver handla mat innan jag får csn för jag var tvungen att låna ur mina matpengar till boken. Ska försöka vägra ta pengar från sparkontot den här månaden, och det måste gå. Tänkt vad lätt allt skulle vara om man bara jobbade.. Och ja, det är bara!

Nej nu ni glada ska jag göra mina sit-ups och armhävningar sen ska jag och Patrik se Sveriges värsta bilförare. Skönt att få göra något annat ett tag!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS