Morgonstund.

2011-02-23 @ 08:58:04
Vad fint det är ute nu, allt är så vitt och vackert! Önskar att träden var frostiga under hela vintern så det blir ljust ute. Idag ska jag på vårdcentralen och lämna lite prover sen blir det föreläsning 13-16 som vanligt. Vet inte om jag hinner hämta någon nyckel idag men annars får det bli imorgon.

Har fått min första räkning från Telia nu, förstår inte hur de alltid ska luras och klämma in extra avgifter. För det första vill jag inte ha en räkning var tredje månad, jag vill ha en varje månad. Sen vill jag inte ha en pappersfaktura som kostar mig 19kr varje gång, jag vill ha en e-faktura gratis. Och  på något sett har de klämt in en avgift på 10kr/månad för gruppsamtal, vad är det och varför måste jag betala för något jag inte ville ha? Jag måste med andra ord gå till Telia för att få lite hjälp med allt för det går inte att ringa dit, om man nu inte har tid att stå i kö i en timma eller två. Att allt ska vara så jobbigt jämt!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS