Mindfulness.

2011-02-24 @ 19:40:08
Läste just en spännande artikel i expressen och blev sugen på att börja träna på Iksu på en gång för att testa Mindfulness. Oftast märker jag av då jag blir för stressad men tänk vad skönt det skulle vara att kunna koppla bort stressen på en gång. Min mamma sa idag att jag kanske mår dåligt för att jag är stressad, och jag svarade att jag är väl inte mer stressad den här veckan än förra. Men det kanske kommer efteråt eller så rann bägaren bara över. Jag mår rätt bra ikväll i alla fall så det känns skönt, ska försöka mig på lite avslappnande övningar så jag fortsätter må bra. Och viktigaste av allt, koppla bort omvärlden med en bra bok innan jag ska sova.

Artikeln hittar ni här.

Jag ska även göra mina situps, jag är på 120st rep på ett pass eller något sådant. Mina repetitioner idag är 24, 25, 21, 21 och sista maxa men minst 30, vilket ökar varje gång. Känns inte som jag har blivit så mycket starkare än men det kommer väl. Det är meningen att jag ska kunna göra 200 rep i rad när jag är klar med mina sex veckor, tror jag är i slutet av vecka två. Men det är länge sen jag kunde göra 200... Så vi får väl se!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS