Mer snö!

2011-02-20 @ 10:09:22
Tänk att det kan bli mer snö? Det blir perfekt om det blir lite varmare också för då blir det kul att köra skoter! Jag har just ätit frukost och tänkte väl göra mig i ordning nu. Idag ska jag på årsmöte med celiakiföreningen, har tack vare min syster blivit invald som revisor i styrelsen så det betyder gratis mat och bowling idag.

Igår började jag spela Red Alert, har inte spelat det på många år men hur kul är inte spelet? Satt i säkert 3 timmar och spelade. Då jag är klar med allt idag kanske jag unnar mig en till match. Jag kan verkligen fastna i dataspel, tappar helt verklighetsuppfattningen och sitter ofta fler timmar utan att veta hur lång tid det egentligen har gått. Lite roar små, va?
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS