Mamma!

2011-02-14 @ 21:41:48
Alltså min mamma har vräkt ur sig sina tonårsfasoner ikväll vid middagen och jag måste säga att hon var värst av mig, Patrik och Pappa. Hade jag gissat innan hade jag sagt att pappa eller Patrik skulle vinna i flest bus, men så fel av mig.. Jag blir lönnmördad om jag berättar mer här så jag nämner bara en liten sak - att limma igen låset på klassrumsdörren för att slippa ha lektion är inte okej. Ni som känner min mamma blir förmodligen lika förvånad som jag.

Mer då? Lilla Ronja har ringt till mig idag och bestämt att jag och Patrik ska hälsa på henne imorgon. Så det blir så efter Patrik slutat, då åker vi förbi Heidi och Johan. Sen har jag även en lunchdejt imorgon med min Nina - mysigt! Plus föreläsning 9-12, men det är den sista mina vänner för den här kursen! Jag har fått rätt många uppgifter räknade idag och känner mig rätt nöjd med min arbetsinsats. Så det känns jättekul att hinna träffa lite kompisar imorgon, det behövs lite verklighetsanknytning mellan varven. Glad alla hjärtans dag!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS