I form.

2011-02-23 @ 23:05:05
Så där då verkar jag ha vilat mig i form igen! Fick lite plugg gjort innan jag var tvungen att lägga mig igen men nu känns allt bättre. Har sett Livet på BB och Fuskbyggarna med Patrik, han törs inte kolla då barnen föds, det tycker jag är roligt.

Har fått veta nyss att jag klarade tentan! Är däremot lite besviken över att jag bara fick G med tanke på hur mycket tid jag har lagt ner på att plugga. Men jag får nog bara acceptera att det här inte är min grej och kämpa vidare. Det här momentet som gäller nu är ungefär likadant som förra så jag måste fortsätta i samma hårda takt.. Ibland är det bara så svårt att gå med på att jag inte är bäst på allt.

Nu ska jag krypa i säng och läsa min bok. Har läst klart Den förlorade symbolen och har börjat på första boken med Harry Potter i brist på annat. Hade hemskt gärna vilja läsa om alla Potter-böcker fast på engelska, men det går ju att göra det med nästa bok. Godnatt!
Kommentarer
Postat av: Petra

Haha, att du inte blir skrämd av att kolla på Livet på BB innan du fått barn! Tycker alla har så himla stora problem med förlossningen i det programmet.

2011-02-24 @ 15:14:19
URL: http://petraochfolke.blogspot.com
Postat av: Petra

Haha, ja det var som lagom, var glad att han inte va större :P Haha ja anders hjälpte mig typ att krysta och glömde typ bort att andas själv så han höll ju på att svimma :P

2011-02-25 @ 14:38:26
URL: http://petraochfolke.blogspot.com

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS