Hemma!

2011-02-28 @ 09:11:03
Första natten har paserat, allt känns verkligen jättebra! Vi båda känner oss redan hemma mitt i allt kaos. Jag har nyss duschat och ätit frukost så nu ska jag sätta mig och plugga så att jag är förberedd inför dagens föreläsning. Har ju ens inte öppnat någon bok i helgen så nu har jag lite att ta igen om jag vill fortsätta ligga lite före planeringen. Ikväll ska vi fortsätta packa upp och göra ordning. Patrik är ju och jobbar just nu och jag hoppas han hör av sig snart och berättar hur det går för jag är verkligen nyfiken!! Vi hörs!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS