Heelg!!

2011-02-18 @ 16:43:27
Jodå nu har jag helg, eller har haft det sen kl ett! Tentan gick väl rätt bra men är lite oroligt över om jag har svarat tillräckligt mycket. Försökte verkligen skriva allt övertydligt eftersom jag brukar missa poäng för att jag inte skriver alla uträkningar i ord. Sen var några av frågorna lite annorlunda så jag hoppas jag tolkade dem rätt. Annars är det ju bara så att det blir noll poäng. Nu längtar jag tills jag får tillbaka den och det borde bli i slutet av nästa vecka! Skulle vara riktigt drygt om jag inte klarade den, men så dåligt kändes det inte.

Patrik har gjort sin uppkörning idag och klarade sig med alla rätt!! Så nu har han truckkort också. Sen vi kom hem har vi börjat packa. Är ju bara en vecka kvar nu ungefär tills vi flyttar. Jag har även hunnit dammsuga och Patrik har dammtorkat så nu är det fint här igen. Jag har grisat ner hela veckan eftersom jag bara har haft plugg i huvudet men nu är allt det borta!

Har jättemycket jag egentligen skulle vilja skriva om här, flera saker som jag har stört mig på och flera saker som är roliga. Men jag orkar verkligen inte. Tiden finns inte riktigt, och det är synd för det är mycket som är intressant. Hinner som bara skriva vad jag gör, att jag pluggar och försöker vara social där emellan. Som ikväll ska vi se film och mysa, igen!

Jo men just det! Rensade bland mina skor, fick en knäpp och nu har jag kastat 16 par skor... 16!?! Innan tänkte jag att 2-3 par måste bort men 16 känns ju helt sjukt. Om jag minns rätt hade jag kring 40 par sist jag räknade men nu är det ju ens inte 25 par. Men vet ni vad, det känns jätteskönt! Det behövdes verkligen för många av skorna skäms jag till och med över vilket betyder att jag ens inte vågar ha dem framme, ännu mindre vågar jag ta på mig dem. Och framförallt, för var tredje par skor som kastas får man köpa ett par nya, visst är det så? Synd för mig att jag inte har några pengar då! Trevlig helg kompisar!
Kommentarer
Postat av: Mabe

Du, jag hade världens konstigaste dröm om oss förra natten. Du var helt plötsligt gravid, och allt ni två tänkte var att "Ojsan, lite olägligt men okej dårå" etfersom du pluggar. Och på något vänster fick jag skydda dig från galna tanter som örfilade dig, och du slog tillbaka och sen sprang vi över ängar och i skogar och fast tiden gick blev du inte större, och herregud - jag fattar ingenting! Det var en udda dröm. Och den slutade med att vi gick in i skogen för att Uffe (lillbrorsan) hade rymt dit till en stuga och vägrade komma ut. Du tyckte att det var mysigt. Jag tyckte att han var störd. Sjuk dröm.



Meeeen då så, hur är det med er? Du är inte på tjocken va? ;)

2011-02-18 @ 18:23:49

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS