Frukostat.

2011-02-22 @ 08:29:22
Det är rätt skönt att ha föreläsning 13-16 så jag kan stiga upp kl 7 istället för kl 6, jag känner mig mer som en människa nu faktiskt. Det jobbiga är att ha kvar energi till föreläsningen då jag sitter och pluggar på morgonen.. Jag har hunnit läsa två kapitel redan så jag är rätt långt före planeringen - perfekt! Den nya boken är på engelska och jag känner att det är länge sen jag hade en engelsk kursbok, är inte riktigt van med all affärsengelska men det brukar lösa sig efter några dagar. Den är än så länge bra och intressant, får se hur länge jag tycker det.

Om en vecka precis så får vi flytta in i lägenheten!! Hur kan tiden gå så hemskt fort? Jag hinner inte med som vanligt. Så jag tror att de få lediga stunder vi har i veckan blir till att packa. Det är lite drygt för jag är på uni till fyra-fem och Patrik jobbar från tre-fyra till stängning i veckan så jag kommer vara väldigt ensam.. Förhoppningsvis hinner jag plugga mycket så vi kan vara ledig tillsammans i helgen! Hade varit kul att gå ut på krogen i helgen kompisar?

Nej, nu ska jag göra ett ryck här och åka till uni! Ha en bra dag!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS