Effektiv!

2011-02-03 @ 21:12:07
Ikväll var planen stor, jag skulle följa med Patrik, Peter och Thomas på en skotertur - men här sitter jag och pluggar fortfarande! Jag känner mig däremot för nöjd med allt jag har fått gjort för att orka tänka på hur kul det är att köra skoter. Tror folk har lite svårt att förstå hur kul det är, för det är nog det roligaste som finns!

 

Det går bra med vår gruppuppgift i alla fall, vi vet svaret på allt och måste nu försöka få ner det på papper. Eller ja, få in det i datorn snarare. Men det känns bra! Var lite orolig att jag inte skulle hamna i någon bra grupp, är lite bortskämd sen tidigare med bra gruppmedlemmar men det går faktiskt bra med nya också.

 

Mer då? Det har gått riktigt åt skogen med mitt nyttigare liv, jag har nu köpt två vitamin well - focus och en coca-cola den här veckan - så där ja! Och det är bara torsdag än.. Jag har inte kommit igång med någon träning heller och eftersom jag pendlar så är den enda motion jag får till och från bilen. Men! På något konstigt sätt mår jag väldigt bra, äter mer sallad till maten än mat och dricker mycket vatten. Så det som jag verkligen skulle behöva är en riktigt promenad för att slippa få så ont i ryggen. Hej då!

Kommentarer
Postat av: Petra

haha ja precis :P ser att ditt nyttiga inte heller går så bra, tur jag inte är ensam ;)

Haha, ja, det med stolen, fick ett ordentligt blåmärke :P

2011-02-04 @ 15:42:21
URL: http://petraochfolke.blogspot.com

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS