Dålig dag.

2011-02-23 @ 18:04:52
Ursch vilken hemsk dag jag har haft! Har mått dåligt hela dagen nu och blev tvungen att skippa föreläsningen, åkte hem och sov fyra timmar. Nu har jag försökt äta lite men mår fortfarande inte bra. Jag dör om det är mardrömmen vinterkräksjukan.

En rolig sak kan jag berätta som gör hela dagen lite bättre. Patrik har fått jobb!! Jippie!! Han börjar på måndag redan, jag längtar efter att få höra hur första dagen har det gått redan.. Känns jättebra! Mindre kul är att jag har missat en föreläsning så än hur jag mår måste jag sätta mig och plugga nu, då känns livet lite orättvist faktiskt. Men jag vet att imorgon är det glömt, om jag nu blir friskt!

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS