Då var den veckan gjord.

2011-02-13 @ 22:20:28
Tiden är lustig, jag hinner inte med. Men det är väl så då man har fullt upp. Idag har jag hunnit göra hur mycket som helst helt plötsligt, tränat med min gymboll, varit på promenad, städat och pluggat. Det är roligt med en gymboll, jag ramlade ner på golvet två gånger. Men till mitt försvar så försökte jag sätta upp fötterna på den och göra armhävningar, tror inte jag är gjord för sådana konster än hur mycket jag tränar.. Sen städningen kändes väldigt viktig just idag, som alltid då jag börjar närma mig en tenta. Skurade rent köket med allt vad det innebär och ryade i tvättstugan. Tyvärr har jag inte fått så mycket plugg gjort som jag hade hoppats på, men imorgon börjar repetitionen i alla fall!

Här kommer två bilder från idag. Vi promenerade ner till stranden som vi brukar ligga på när det inte finns ett minustecken framför 20 grader, och sen gick vi över isen till nästa strand. Vågat av mig som är livrädd för att isen ska spricka.. Har jag förtesten skrivit att våra grannar gick igenom isen förra veckan och sänkte sin nya skoter? Allt gick så bra det kunde och skotern är nu bärgad och startar igen. Men sådana händelser gör det inte bättre för min rädsla precis. Tur det är grunt här på lillskäret! Den andra bilden föreställer vårt nuvarande boende - stugis! Vissa av er kanske inte har varit här men nu vet ni hur det ser ut också. Kommer kännas tråkigt att flytta ut men skönt att få lite ordning.





Patrik är just nu på bio med sina arbetskamrater från Statoil och han lär inte vara hemma förrän efter elva så jag får krypa i säng själv. Han ska faktiskt börja ta körkort för truck imorgon och håller på hela veckan, så då gör det inte så mycket att jag är fullt upptagen med tentaplugget. Imorgon blir det för min del gästföreläsning med någon snubbe från konkurrensverket om jag inte minns helt fel sen plugg resten av dygnet! Och ja, hela dygnet skulle behövas.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS