CV på en kväll.

2011-02-22 @ 21:43:47
Jag har hittat ett sommarjobb på AMS hemsida som jag vill ha så ikväll var jag tvungen att göra om mitt cv. Förmodligen kommer jag inte få jobbet men jag känner att jag måste försöka! Annars hoppas jag på att få jobba på mitt vanliga jobb, men tänk så kul det skulle vara att få testa något nytt. Det är synd att mitt jobb inom vården är så himla bra - oftast, det är svårt att byta upp sig men jag känner att det skulle vara bättre med ett jobb inom ekonomi då jag snart har pluggat klart.. Även om jag inte känner så stora förhoppningar kan jag inte låta bli att drömma.

Det har hänt mycket nu jag inte hunnit skriva om men imorgon ska jag hämta nyckeln till lägenheten för vi ska få flytta in lite tidigare än vad som var tänkt! Vad mer har jag glömt? Patrik kastade en ostskiva över mitt öga igår. Det tycker inte jag är så snällt. Kan inte komma ihåg att jag gjorde honom något så ont innan, kanske att jag försökte kasta en ostkant på honom.. Men det viktiga är att jag inte träffade honom med något, inte ens med min toffel! Det slutade med fred som tur var och Ullared på tv. Mysigt program.

Har fått låna säsong ett av Solsidan av min mamma och pappa som vi ska försöka hinna se någon gång. Vi har inte sett ett enda avsnitt på grund av diverse utlandsvistelser men med tanke på alla goda ord om serien måste vi se vad det är för något.

Just det! Köpte en jacka till i sommar/vår/höst! Är inte ofta jag är ute i tid, min storlek brukar alltid vara slut i den jacka jag helst vill ha. Så nu har jag verkligen köpt en i tid. Jag och mamma fick vår årliga bonus från H&M så det räckte till en jacka och lite till för mig, för mamma gav mig alla bonuscheckar! Visst vet ni att jag har världens bästa mamma förresten? Här kommer ett försök till att få jackan och jag på bild, stirra er inte less för ni kommer få se den på mig hela den varmare delen av året!



Men oj vilken dålig bild, tråkigt.. Nej nu är det bäst jag söker det där jobbet innan jag ändrar mig. Sen ska jag mysa lite framför tv:n helt ensam då Patrik jobbar stängning..
Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, jag vet att jag är världens bästa mamma....men du är också världens bästa tjej :)

2011-02-23 @ 08:01:38

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS