100/100.

2011-02-27 @ 21:36:01
Nej men vet ni vad!? Här sitter jag och surfar på en 100/100 våg! Bredband är det bästa som finns, inget mer surf genom telefonen och mobilt bredband förutom i nödsituationer.. Vi har hunnit väldigt långt idag och vi trivs bara mer och mer här, den här lägenheten är perfekt för oss. Tack och lov för alla skåp i köket för jag har inte lite köksgrejer..

Patrik håller på att inviga badkaret och jag har diskat undan lite. Imorgon är det däremot plugg som gäller för min del och det bästa av allt - jag kan gå till universitetet för det är så nära!! Nu ska jag göra lite fika och sen hoppa i säng. Hej svejs!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS