Lördag.

2011-12-03 @ 10:29:43
För er som inte hänger med i min snabba (?) utveckling så finns även jag sen i torsdag på facebook. Ibland får man bara ge sig, tyvärr. Och alla ni som tjatat på mig, tänk vilka höga förväntningar jag har nu? Än så länge fattar jag inte mycket av facebook, har laddat upp några bilder och skaffat några vänner. Så det innebär att tiden här på min otroligt populära blogg är över! Så bli vän med mig på facebook om ni vill snoka på mig, låser nämligen bloggen under veckan. Om jag nu inte ångrar mig det vill säga. Och självklart, den obligatoriska bilden från the studio pryder min profilbild för det är tydligen ett måste har jag hört. Ha det så bra allihopa!
Kommentarer
Postat av: Hanna

jag har blivit bloggmissbrukare :P

2011-12-03 @ 15:40:58
URL: http://wo0pis.blogspot.com

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS