Stan ett tag.

2011-08-03 @ 12:34:50
Inatt ska vi faktiskt sova i lägenheten, det är ett tag sen! Jag jobbar kväll ikväll och efter det så blir det TC med Nina, Isabelle och Amanda. Så då känns det mycket lättare att stanna kvar här inatt. Tänkte äntligen ladda upp lite bilder, börjar med några från Sundsvall. Har tyvärr inga från Himlabadet men det kanske är lika bra..

Fikapaus.


Allsång på rummet och Hur fan visste du det spelades.


Notera toadörren, den är inte ljudisolerad kan jag lova.


Sängmys.


Sen hamnade vi på Oskars.


Ikea och shopping på väg hem.


Det var allt jag hinner med idag. Måste packa iväg mig till jobbet snart. Jag har varit så duktig idag och glömt min middagslåda i stugan så jag har ingen aning alls vad jag ska äta på jobbet...
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS