Söndag.

2011-08-21 @ 12:42:09
Det blev en väldigt trevlig kväll igår måste jag säga. Vi hamnade på klubb Sockerbit, inte så bra musik men det gör inget i trevligt sällskap. Cykelturen hem var som vanligt dödens jobbig men till slut så var vi hemma! Nu har jag nyss ätit frukost och ska dra på mig träningskläderna och jogga till Iksu för ett gympass. Har lite träningsvärk från crosskörningen igår så vi får se hur hårt pass det egentligen blir.. Ikväll blir det som skrivet är middag borta och så ska vi hämta hem vår lilla bäbis som sov borta inatt!

Avslutar med en bild på mig och Patriks dödsmaskin. Vet inte om jag har skrivit om när jag fick min fotpinne rakt in i vaden för en vecka sen? Det är helt otroligt att ett blåmärke kan bli så stort av en sådan liten grej och att det kan bli så många färger. Jag är väldigt glad över att sommaren är slut så jag slipper visa upp det.. Tack och hej.

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS