Onsdag.

2011-08-31 @ 08:59:18
Nej nu har jag ångrat mig lite, jag längtar inte lika mycket till plugget börjar. Köpte min bok igår, vi ska tydligen hinna läsa 900 sidor fackengelska med liten text på mindre än 5 veckor plus att vi ska kunna allt till tentan. Det är inte en omöjlig uppgift men känner att jag kommer vara rätt upptagen dygnet runt med att plugga. För övrigt tror jag allt är fixat inför starten, har till och med köpt en ny ryggsäck för min gamla har gett upp.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra? Kanske fara och träna men känner mig lite förkyd så vi får se hur det blir med det. Åkte på extrajobb ikväll 14-21 men det känns helt okej för då får jag lite pengar i september också. Hej!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS