Leeedig!!

2011-08-16 @ 21:10:16
Ja då så kära vänner väntar ledighet framtill plugget drar igång igen 5/9! Det har faktiskt gått bra att jobba i sommar, har varit så lugnt på jobbet. Mitt i min jobbhelg firade jag och Patrik årsdag x 2 så nu är vi inne på vårt tredje år tillsammans plus att det är ett år sen han gav mig min ring. För att förtydliga saker åter igen så är vi inte förlovade, utan vi hör ihop. I alla fall, på vår dag så blev det crosskörning sen middag på Tapas och sen mötte vi upp våra vänner på krogen. Världens bästa dag!











Vet inte riktigt vad jag ska göra med all ledig tid förutom slappa! Ska försöka träna extra mycket och träffa extra mycket vänner medans jag kan. Nej det var allt för den här gången. Hej!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Grattis!! Tänk vad tiden går fort.....

2011-08-17 @ 18:35:40
Postat av: Lisas pappa

en årsdag x 2=2 årsdagar eller hur!

2011-08-22 @ 09:54:27

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS