Jobb och jobb.

2011-08-01 @ 09:24:13
Har jobbat hela helgen men har ändå hunnit med bio med Patrik, Tomas och Marie. Vi såg sista Harry Potter-filmen, den var sådär. Förstår inte varför de inte kan följa boken eller varför de ska ändra hur slottet ser ut i varje film. Men men, det känns rätt bra att det är slut på filmer nu, böckerna är verkligen mycket bättre. Vi avslutade kvällen på Tapas uteservering så jag är rätt nöjd med att jag hann med lite andra saker än bara jobb. Idag börjar jag kl 15 och slutar imorgon kl 14 så jag ska försöka ta mig ut på en springtur först sen njuta av solen innan jag måste sätta mig i bilen in mot stan. För övrigt hoppas jag på en stor skörd av svartvinbär i år så jag får testa mig på att koka saft! Nej nu är det bara att snöra på sig joggingskorna.. Hej!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS