Haparanda i efterskott.

2011-08-07 @ 10:10:46
Godmorgon vänner. Idag ska vi iväg och köra cross, verkar vara lagomt varmt för det. Igår blev jag medsläpad till garaget hela dagen och på kvällen blev det mer True Blood och lite av filmen Gökboet. Väldigt bra film för övrigt. Ja det var väl det jag hade att komma med, ska slänga upp bilderna från Haparandaturen nu tänkte jag.

Camping ovanför Luleå, Rörbäck tror jag det hette. Fint och rent.


Fiske utan napp.


Kokta ägg till frukost.


Fina skor.


Ikea med lunchträff.


Hej och hej då Finland.


Kukkolaforsen eller hur det nu stavas!


Patrik tyckte att vi skulle sitta på bryggan, inte jag.


Militärt överskott.


Vi hann säga hej till Emma också!


Fina ladugård..
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS