Fredag.

2011-08-19 @ 11:44:06
Blev en ofrivillig sovmorgon idag så jag är ens inte klädd än.. Men vad gör det då jag liks är ledig!? Men jag ska försöka få någon fart och ta mig iväg och köpa lite tyg så jag kan sy en tröja jag vill ha. Symaskinen står nämligen inkopplad och redo att användas sen jag sydde om min skyddsjacka till crosskörningen. Det är så mysigt att pyssla!

Ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på? Imorgon hade vi tänkt oss ut på krogen i alla fall. Får se om vi lyckas klämma in någon crosskörning också. På söndag är vi bjudna på middag hos Joel och Therese, då får vi träffa deras lilla bäbis för första gången så det blir jättekul! På tal om bäbisar så har jag några bilder på Folke som ni säkert vill se!





Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS