Värdelöst.

2011-04-27 @ 08:12:38
Det spelar stor roll vem som håller i träningspassen på Iksu. Igår var det ens inte roligt och ens inte jobbigt.. Jag blev tvungen att gå till gymmet efter en stund för att få göra slut på lite mer energi och det händer typ aldrig. Ikväll funderar jag på att testa det tråkigaste - spinning. Jag gillar verkligen inte att cykla.

Men det kommer jag inte undan en endaste dag nu för tiden. Ska fixa till mig lite nu sen cykla iväg till uni för att fortsätta tentaplugga. Har egentligen inte så mycket spännande att skriva om just nu, som ni märker. Trevlig dag!
Kommentarer
Postat av: Mamma

På fredag håller jag tummarna för dig allt jag orkar! Kram Ps jag är frisk nu så du törs hälsa på:)

2011-04-28 @ 08:24:00
Postat av: mamma

Men lillan du måste träna på att cykla det är så nyttigt! ha en bra dag.....

2011-04-28 @ 10:19:48

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS