Uni.

2011-04-14 @ 13:45:56
Idag har jag fått rätt mycket gjort ändå. Inlämningsuppgiften börjar vara helt klar så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra? Borde kanske fortsätta plugga men funderar på att åka hem istället och städa och skjuta upp plugget tills ikväll istället. Tyvärr fungerar det inte att kolla någon träning just nu så jag vet inte riktigt vad och när jag ska träna idag.. Sen har vi tvättid mellan 18-20 och självklart måste Patrik just ikväll fara och skruva med bilen så jag måste ta tvätten själv. Men det löser sig nog!

Ni kanske vill veta vad inlämningsuppgiften handlar om? Vi ska beräkna tillväxten i materiell välfärd för Irland mellan åren 2005-2009, alltså hur BNP har förändrats. Vi ska även diskutera kring utvecklingen av Irlands statsskuld och om den är problematisk eller inte. Sen ska vi identifiera orsakerna till den höga tillväxten i Sverige den senaste tiden genom att visa vilka delar i den aggregerade efterfrågan som förändrats, plus att vi ska visa hur Riksbankens höjning av reporäntan påverkar penningmarknaden. Ja sen är det en hel del diskution kring hur tillförlitliga modellerna vi använder är och problem som kan uppstå osv osv.. Antar att alla vill veta svaren på frågorna också? Nej men så kul ska vi inte ha.

Nu ska jag äta mina mackor och dricka en kopp te. Sen trampar jag nog hem för vi verkar vara rätt klara  som sagt. Hej då. 

London repris:




Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS