Torsdag!

2011-04-21 @ 06:57:15
Jag är ledig från uni idag, det betyder att jag ska jobba istället 8-16. Men det känns skönt och ännu bättre den dagen jag får lön. På tal om lön borde den ha kommit idag? Det kunde inte passa bättre än idag i alla fall. I påsk händer det inget speciellt, både jag och Patrik jobbar varannan dag. Men inte samma dagar utan vi jobbar om varandra. Det gör inget för det ger bra betalt att jobba i helgen och jag firar inte påsk ändå, eller ja jag dricker påskmust om det räknas men inget annat. Nu måste jag göra ett ryck så jag hinner cykla till jobbet! Hej svejs!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS