Tentan är gjord.

2011-04-29 @ 14:29:58
Nu har jag äntligen helg, har längtat efter att få tentan gjord och nu är den det. Är bara att hålla tummarna på att det har gått bra. Är totalt slut i huvudet och min hand har nästan gett upp av skrivkrampen. Ska lägga mig i soffan nu och läsa en helt vanlig bok och vänta på att Patrik slutar jobba. Är på, ja vad blir det, femte Potter-boken nu? Minns inte längre när jag började på första men det var väl kring då vi flyttade till stan.

Hoppas ni får en bra helg allihopa, vår kommer bli jättebra! Vi hörs efter helgen.
Kommentarer
Postat av: Mamma

Du med!

2011-05-03 @ 06:40:12

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS